Velmi málo poruchové řízení. Řízení pro vozy z VW Group. Konkrétně Octavia 2., 3. , Superb 2., 3., Passat, Leon,.. a další vozidla, kde je použitý tento typ posilovače vykazují dlouhodobě nejnižší poruchovost této součásti. I přes vysoké nájezdy se kterými se setkáváme (až 600tis km) bývají posilovače původní.
Poruchy jsou zpravidla zapříčiněny pravdu nešetrným až surových zacházením s vozidlem (výmoly, nezpevněné cesty, voda pod roztženou/starou/poškozenou manžetou).
Posilovač řízení je u výše zmíněných automobilů zpracován na vysoké kvalitativní i technologické úrovni. Jeho opravy řešíme u součastně nejrozšířenějšího automobilu Škoda Octavia 2 gen. méně často než by se mohlo zdát.
Jeden takový repas jsme realizovali nedávno, výsedek je níže, jedná se o posilovač řízení z vozu Touareg.